w

Salgsbetingelser

05.09.201610:06 Liss Marie Jakobsen

Retur/bytte

  • Jf. Angrerettloven §13, er du pliktig til å melde fra til selger 14 dager etter at du har mottatt varen dersom du ønsker å benytte deg av din rett til å angre på et kjøp.
  • Angreretten gjelder ikke dersom varen ikke kan leveres tilbake i tilnærmet samme stand og mengde, og beskadigelse eller forringelse skyldes uaktsomhet eller manglende omsorg fra forbrukerens side (jf. Angrerettloven § 12 punkt a). Originalemballasjen må følge med.
  • Returkostnadene bæres av forbrukeren (jf. Angrerettloven § 15 første ledd). Du kan altså ikke sende varen i oppkrav til oss. Er varen sendt gjennom posten eller annen selvstendig fraktfører skal den sendes tilbake på samme måte (jf. Angrerettloven §15 tredje ledd).
  • Fraktkostnader ved reklamasjon eller feilsending dekkes av BoostBox.no (Beros AS).
  • Angrerett gjelder kun ved forbrukerkjøp.
  • Angrerett gjelder kun ved første box, og ikke på enkeltprodukter.
  • Angrerettskjema finnes på BoostBox sin hjemmeside og sendes med ordrebekretelsen på mail. Dette må fylles ut ved en eventuell retur for at den skal bli godkjent.
  • Har du noen spørsmål i forbindelse med retur, bytte og utfylling av returskjema er du velkommen til ta kontakt med oss på: kunde@boostbox.no så hjelper vi deg!

Abonnement

  • Boostbox er en abonnementstjeneste som fornyes hver måned (den 28. hver måned) dersom ikke annet er oppgitt (for eksempel ved gavehandel).
  • Du må være over 18 år for å kunne abonnere på BoostBox.no. Er du under 18 år må du ha tillatelse fra verge.

Bindingstid/oppsigelsestid

  • Det er ingen bindingstid eller oppsigelsestid, du kan avslutte abonnementet når som helst via mail: kunde@boostbox.no. Pakker som er bestilt før abonnementet stoppes eller pauses vil bli sendt. Frist for å avbestille/si opp abonnementet er innen den 28. mnd. i forveien. Eks: Skal du ikke ha Boxen i Juni, må beskjeden være hos oss innen 28 mai. 
  • Oppsigelser etter fristen kan ikke imøtekommes da vi allerede dagen etter fristen går ut bestiller varer til antall boxer som er bestilt. 

Bytte av størrelser

  • Dersom du har fått tilsendt feil størrelse vil vi selvsagt sende deg riktig, plagget må returneres i sin orginalembalasje. Send mail til oss på kunde@boostbox.no med det samme du finner ut at du har fått feil størrelse, så forsøker vi å ordne opp i det.
  • Plagg som kommer i den størrelsen du har bestilt, men er for liten/stor kan ikke byttes, så husk å send mail til oss hvis du må endre størrelsene dine på kunde@boostbox.no, dette må gjøres innen 28. mnd i forveien hvis vi skal få det med i den neste Boxen.

Leveringsmetode

  • Vi benytter oss av Helt Hjem. Alle pakkene sendes med sporing og du får pakken i postkassen. Der Helt Hjem ikke leverer sendes Boxen din med postnord. Frakten koster kr 75.
  • Det kan oppstå forsinkelser hos Helt Hjem/ Postnord. Har du ikke mottatt pakken din kontakt Helt Hjem.
  • Har du ikke mottatt pakken din selv etter kontakt med Helt Hjem så ta kontakt med oss. Du er selv ansvarlig for å gi beskjed til oss hvis du ikke har mottatt pakken. Dette må skje innnen 4 uker etter utsendelse. 

Uavhentet pakke

  • Når pakkene er sendt fra oss er det kunden selv som har ansvar for å hente ut varene fra Pickup-point (butikk). Dersom du vil benytte deg av angrefristen må varen hentes og returneres til oss raskest mulig.
  • Dersom kunden ikke henter boxen belastes kunden med et begyr på kr 250 for å dekke frakten og admininstartive kostnader. Merk at dette kun gjelder hvor angreretten ikke er benyttet. For å benytte seg av angreretten må selger kontaktes og angrerettskjema må fylles ut. 

Betalingsalternativer

  • Du får faktura tilsendt med boxen.

Avtaleinngåelse

  • Avtalen er bindende for begge parter når kjøperen har sendt ut sin bestilling til selgeren.
  • Avtalen er likevel ikke bindende hvis det har forekommet skrive- eller tastefeil i tilbudet fra selgeren i bestillingsløsningen i nettbutikken eller i kjøperens bestilling, og den annen part innså eller burde ha innsett at det forelå en slik feil. 
  • Du får en ordrebekreftelse i det du bestiller varen/abonnement. Sjekk spamfilteret om du ikke har fått den umiddelbart etter bestilling. 
  • Vi forbeholder oss retten til å avslutte ditt abonnement dersom du ikke har betalt for de to siste boxene. 
  • Vi forbeholder oss retten til å avslutte ditt abonnement ved annet mislighold. 
  • Du er selv ansvarlig for at vi har oppdatert informasjon om din adresse, mail og tlf. Slik at Boxen kommer rett, og hentemeldinger kommer frem. Send oss en mail om du trenger å endre.

Ansvarsfraskrivelse

  • BoostBox.no er kun formidler av treningsartikler og mat, og fraskriver seg alt ansvar dersom du ikke skulle tåle produktene, få en allergisk reaksjon eller lignende.

Bilder

  • Ved å sende inn bilder til BoostBox.no, samtykker du til at BoostBox.no har fulle rettigheter til bildet, og har rett til å bruke og dele bildet, med og uten logo.

Brukeropplysninger

  • BoostBox.no lagrer navn, telefon, epost og adresse til eget bruk. Brukeropplysninger vil ikke under noen omstendigheter bli solgt til tredjepart.

Angrerettskjema

Leverandører

Boostbox på Instagram